niedziela, 30 sierpnia 2015

"Troszkę" się zmieniło...

Taaak, porzuciłem niedawne plany, zlikwidowałem dodatkowego bloga, a przede wszystkim mocno zmieniłem wygląd i zawartość tego bloga...
W sporym stopniu zmiany wynikają z kilku rozmów ze znajomymi artystami, jednak nie ze wszystkim ich posłuchałem, nie da się zadowolić wszystkich, lecz przyznać trzeba, kilka rad było dobrych bezdyskusyjnie i z tych skorzystałem.

Zmian będzie więcej, ale rozłożę je w czasie - tak czy siak, w ciągu najbliższego miesiąca będzie się sporo działo..., oj, sporo - w najbliższych planach - liczne publikacje nowych prac, przetasowania w podstronach, postach, częściowo podmiana zdjęć prac na nieco lepsze, nowa - rozbudowana strona - o wybranych wystawach i wiele innych... Pojawi się też sporo artykułów na blogach - z tekstami o sztuce i z opowiadaniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz