wtorek, 31 maja 2016

Oferta specjalna cz. 1.


Bywało dawniej, że uczestniczyłem w kilku edycjach Targów Dominikańskich 
czy innych tego typu festynów / dni ulicy, oferując przy okazji swoje prace.
 Potem - kilka lat - ogólnie zmniejszyłem swoją aktywność "autopromocyjną".
Teraz, dzięki współpracy z innymi lokalnymi twórcami, będę miał okazję 
zaprezentować / zaoferować na sprzedaż - co nie co moich miniatur
i średnich prac - głównie martwych natur i pejzaży. 

Już za kilka dni, będzie można spotkać mnie i zakupić moje prace 
podczas corocznego dnia targowego w moim rodzinnym Tczewie, 
szczegóły na plakacie organizatora, plus link: 



Zapraszam! 

A..., czemu piszę, że "oferta specjalna"? 
Cóż, tego dnia będzie można kupić moje prace taniej. 
O ile? 
Zapewniam, warto sprawdzić.  

Będą jeszcze tylko dwa takie dni w tym roku, po pierwsze,
10 czerwca, podczas tczewskiego Dnia Ulicy, oraz 
18 czerwca, gdy odbędą się festyny z okazji 
"Dni ziemi Tczewskiej". 

Oczywiście oferta ulg dotyczy prac, które będę oferował podczas 
tych trzech dni ( 5, 10, i 18 czerwca 2016 ). 

Więcej informacji wkrótce. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz