sobota, 24 września 2016

Ogólnopolska wystawa "Przemijanie" - Galeria N - ZNP w Koszalinie.

Inicjatorem i komisarzem wystawy był Waldemar Jarosz - artysta malarz z Koszalina, gościliśmy
w Galerii N ( ul. Ruszczyca 14 ) - koszalińskiego oddziału ZNP.
W wystawie udział wzięło 18-cioro artystów z całej Polski, byli to:

Anna Baran ( Rzeszów ), Beata Domańska ( Gdynia ), Renata Fenn ( Kołobrzeg ), 
Paweł T. Galiński ( Tczew ), Waldemar Jarosz ( Koszalin ), Zygmunt Jasnoch ( Kołobrzeg ), 
Marek Jóźków - Koszalin, Marek Kopczyński ( Białogard ), Renata Kowalczyk ( Złotów ), 
Tadeusz Niemiec Thady ( Łódź ), Łukasz Prządka ( Wronki ), 
Katarzyna Raczkowska ( Koszalin ), Krzysztof Ramocki ( Kołobrzeg ), Dariusz Skitek ( Poznań ), 
Urszula Sobotko ( Ostrów Mazowiecki ), Elżbieta Stankiewicz ( Koszalin ), 
Sebastian Stankiewicz ( Szczecin ), Teresa Suplicka ( Gdynia ).


Wystawie towarzyszył okolicznościowy folder. 
Gości na otwarcie przyszło naprawdę wielu, po części oficjalnej sala była pełna ludzi..., była lokalna telewizja, udzielałem się w wywiadzie ( i... mam nadzieję, że nie palnąłem żadnej gafy... ;) )...

Wielkie dzięki Waldemarowi Jaroszowi za zaproszenie! Galerii N za organizację ! Mam nadzieję, że to nie ostatni raz, gdy moje prace goszczą w Galerii N w Koszalinie.

Słowem dygresji - poniżej zamieszczam zdjęcia z wernisażu - tym razem moich jest mało i średnie bardzo...
Mój aparat ostatnio szwankuje, niespecjalnie panuję nad efektami, na dodatek działa tylko na podglądzie na żywo..., widać, po paru ledwie latach, doszedł już do krańca swojej historii...
Dygresją tu małą rzucę - mam na półce analogowy aparat rosyjski Fed - mimo wielu ( pozornych ) ograniczeń, ten czysto mechaniczny, pozbawiony elektroniki sprzęt działa nadal, działa, choć jest sporo ode mnie starszy... 
Chyba dokupię inne tego typu "starocie" i przeproszę się ( ponownie ) z filmem z kliszą...

Wracając do tematu - oto galeria zdjęć z wernisażu - zdjęcia upublicznili na FB: 
Waldemar Jarosz, Tadeusz Niemiec, Beata Domańska i Łukasz Prządka ( i ja ):  































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz