czwartek, 1 marca 2012

Malarstwo - początki.

Malarstwem (na poważnie) zająłem się piętnaście lat temu. Z początku malowałem - jak zresztą wielu moich znajomych - proste kopie fotografii, albo obrazy z nurtu tzw. realizmu magicznego, były to jednak próby obarczone wieloma brakami w malarskim warsztacie... Pod koniec roku 1997 trafiłem do szkoły, w której wyuczyłem się podstaw warsztatu pod okiem wielu świetnych malarzy, a przede wszystkim mojego promotora, artysty malarza Janusza Janowskiego. Także później wielokrotnie korzystałem z rad bardziej doświadczonych twórców, przede wszystkim artystów malarzy Witolda Pazery i śp. Janusza Mokwy. Na blogu będę publikował zaczynając od wyboru najlepszych prac archiwalnych. W "Moich linkach" znajdziecie Państwo archiwum moich wcześniejszych prac, relacji z wystaw na których były prezentowane, często tylko tam i tylko jeden raz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz