poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Wernisaż w Galerii Masarnia (Grodzisk Wielkopolski) 09.04.2016


Dziewiątego kwietnia odbyło się otwarcie wystawy moich prac malarskich
w Galerii Masarnia, w Grodzisku Wielkopolskim.
Pokazałem "flagowe" obrazy z lat 2012 - 2015, w tym premierę obrazu, 
nowego cyklu, dotąd jeszcze nigdzie nie prezentowanego (w realu). 

Komisarzem wystaw w Galerii Masarnia jest Magdalena Sciezynska, 
oficjalnym fotografem - dokumentalistą wydarzeń Piotr Radomski. 
Wystawom patronuje prowadzona przez wyżej wymienionych artystów
Galeria Twórców Sztuki.  

Miałem dotąd 18 wystaw indywidualnych ( włącznie z przed-wczorajszą ).
Ta była jednak..., cóż, na pewno jej nie zapomnę, a osobiście oceniam jako 
najlepszą ze wszystkich. Poza wszystkim innym jestem bardzo (bardzo bardzo),
wdzięczy Magdalenie Sciezynskiej, za organizację i oprawę wernisażu, miłe słowa,
i ogólnie, za super (!!!), przyjęcie mnie i mojej mamy w Grodzisku Wielkopolskim!

Dziękuję też oczywiście wszystkim gościom za to, że byli tak licznie i za niezwykłą 
atmosferę, jaka dzięki nim towarzyszyła wernisażowi od rozpoczęcia 
o godzinie 17.00 - do zakończenia (grubo po 21.00...). 

Poniżej - co nie co zdjęć z wernisażu
(w ciągu kilku dni uzupełnię wybór zdjęć):  













































Wystawa trwa i będzie trwać jeszcze kilka tygodni,
Zapraszam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz