niedziela, 18 września 2016

Plener malarski Związku Artystów Plastyków - Okręgu Poznańskiego "Człopa 2016".

W dniach 04-10.09. uczestniczyłem w plenerze malarskim ZAP-OP, w miejscowości Człopa.
Dokładniej, gościliśmy w ośrodku agroturystycznym "Sosenka" na pograniczu Człopy,
między grzybnym lasem, a malowniczym jeziorem...
Piękne miejsce, rybne wody, czyste - potwierdzeniem obecność raków, oraz rzadkich ptaków,
jak choćby zimorodki...
Atmosfera genialna, zgraliśmy się szybko, malowaliśmy często od rana do wieczora,
ja w każdym razie wstawałem "z kurami" ;)
Pierwszy dzień służył celom zapoznawczym, oglądaniu miejsca pobytu...
Drugiego dnia wybieraliśmy tematy prac dla organizatora i sponsora głównego
- właścicieli "Sosenki" - w kolejnych malowaliśmy..., wernisaż był dnia 09.09...
Mieliśmy wieczór na ognisko, a po wernisażu poznawaliśmy podstawy bilarda...,
grałem "brawurowo", śmiechu było sporo ;) Ogólnie działo się dużo, bardzo dużo...


Mam nadzieję - ogromną - że będę mógł uczestniczyć w plenerze ZAP-OP w przyszłym roku...

W plenerze uczestniczyli:

- Maria Silska - Komisarz pleneru, Viceprezes ZAP-OP.
- Magdalena Sciezynska - Prezes ZAP-OP.
- Andrzej Hamera - członek zarządu ZAP-OP.
- Krystyna Małecka
- Urszula Nieborak
- Andrzej i Ewa Stanisławscy
- i ja...

A oto galeria zdjęć z pleneru ( zdjęcia autorstwa Piotra Radomskiego i moje ) :









 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz