wtorek, 11 lipca 2017

Międzynarodowy plener malarsko-rzeźbiarski "Portret Grodziska Wielkopolskiego", 2017


Na przełomie czerwca i lipca tego roku, po raz piąty miałem okazję gościć na plenerze 
w Grodzisku Wielkopolskim. Właściwie, latem goszczę po raz trzeci..., ale miałem 
szczęście uczestniczyć też w dwóch plenerach zimowych ( 2016 i 2017 ). 

Inicjatorką, współorganizatorką, głównym sponsorem i Komisarzem plenerów 
w Grodzisku Wielkopolskim jest Magdalena Sciezynska - animatorka kultury, 
malarka, fotograf podwodny, pisarka, prezes firmy Lexxit Mebel, 
Galerii Twórców Sztuki i Związku Artystów Plastyków na kraj ( ZK-ZAP ). 

Atmosfera plenerów w Grodzisku zawsze jest i oczywiście i tym razem była świetna,
bardzo jestem Magdalenie wdzięczny na ponowne zaproszenie!!!
Tym razem praca wrzała chyba jak nigdy dotąd..., choć o dziwo, uczestniczyło
 nieco mniej twórców niż w ostatnich latach,
a byli to: 

Magdalena Sciezynska - Komisarz Pleneru
  Maria Silska, 
Krystyna Małecka, 
Iza Grabarczyk,
 Maria Dziopak, 
Elżbieta Iwko,
 Janusz Sakowicz,
 Stanisław Pełka,
 Vidas Dregva,
 Victor Khadzhynov
i ja,
a także rzeźbiarze: 
Robert Wyskiel
i Krzysztof Mankiewicz.
Fotografem pleneru tradycyjnie był 
Piotr Radomski.

Poniżej co nie co zdjęć z pleneru i wystawy po-plenerowej...,
zdjęcia są moje i innych autorów - uczestników pleneru:


Stanisław Pełka

Krystyna Małecka

Iza Grabarczyk

Vidas Dregva ( Litwa )

Magdalena Sciezynska

Viktor Khadzhynov ( Ukraina )

to ja...


Robert Wyskiel

Krzysztof Mankiewicz


Janusz Sakowicz

Elżbieta Iwko

Maria Dziopak



Maria Silska





Wieczorne rozmowy..., niemal każdego dnia :)

Rozpoczęcie wernisażu...








Łącznie wernisaż odwiedziło dobrze ponad 100 osób.







I co nie co moich prac: 

Studnia Św. Bernarda, akryl na płótnie, 70x50 cm

Przed browarem, olej na płótnie, 60x50 cm

Uliczka, olej na płótnie, 50x70 cm
 
Z serii anegdoty, olej na płótnie, 40x50 cm, malowany z pamięci.


Zacząłem nieco więcej prac, ale plener ma swoje prawa, przede wszystkim ograniczenie czasowe..., nic to jednak, i tak i tak je wkrótce skończę... i pokażę wyniki.







































2 komentarze: