poniedziałek, 9 października 2017

Plenery 2017 - małe podsumowanie...


 Taak, czas plenerów ( w tym roku ) dobiegł końca, a patrząc z perspektywy
rok 2017 obfitował w nie jak nigdy dotąd ( 10 ! ).
Paradoksalnie, na plenerach powstało ( w tym roku ) więcej prac, niż w domu...
To także novum. 
Kolejnym jest spora ilość eksperymentów, często wprost wymuszonych 
wyjątkowo krótkim czasem pracy & nietypowymi wymaganiami organizatorów...

Postanowiłem pokazać w jednym poście wybrane prace i linki do kilku plenerów. 
Czemu nie wszystkich? Aj, skoro wybór, to wybór, a nie wszystko jak leci. 

Zatem:


Ogólnopolski plener malarski w Człuchowie.
Powstało kilka prac, sporych rozmiarów, w tym jedna nieskończona. 
Tym razem malowałem w technice olejnej. 


Widok z kościołem, olej na płótnie, 70x80 cm


Szkic innego ujęcia - olej na płótnie, 70x80 cm


Anegdoty - olej na płótnie, 70x80 cm

********************************************************


Międzynarodowy plener malarsko - rzeźbiarski w Dobiegniewie - maj 2017.
Tym razem obrazy duże malowałem techniką mieszaną - szkic akrylowy,
wykańczane olejną.

Spichlerz, olej na płótnie, 50x70cm,



Brama, olej na płótnie, 60x50 cm


************************************************************


Międzynarodowy plener malarski w Swobnicy ( Gmina Banie ) - sierpień 2017
Trwał 10 dni, około tygodnia na malowanie, tworzyłem w obu technikach.



Wnętrze ( zamku w Swobnicy ), olej na płótnie, 60x50 cm, 




*****************************************************


Ogólnopolski plener malarski w Międzychodzie - sierpień / wrzesień 2017.


Wrzosowisko, akryl na płótnie, 60x80 cm, 


*******************************************************


Ogólnopolski plener malarski w Przytocznej..., wrzesień 2017
Poniżej jedna z prac, drugą opublikuję, gdy zdobędę lepsze zdjęcia. 


Zamkowa ( popołudnie ), akryl na płótnie, 60x80 cm

Plus inne ujęcie, trochę lepsza jakość zdjęcia, ale... 




***************************************************************


Plener malarski w Głusku - wrzesień 2017.
To najkrótszy plener w tym roku, na malowanie miałem około 2 dni... 
Do wykonania mieliśmy po jednej pracy, jak często dostał mi się 
najbardziej nielubiany motyw... ;) jednak...


Akryl na płótnie, 50x70 cm



****************************************************************


10. Ogólnopolski plener malarski w Pszczewie - wrzesień 2017. 
Postaram się wkrótce dostarczyć lepsze fotografie poniższych prac...



Urząd Gminy, na rynku - akryl na płótnie, 50x40 cm,

W Pszczewie stworzyłem też, lub wyykańczałem sporo szkiców / mini-studiów, projektów
pod większe prace, oto niektóre z nich ( pierwsze 4 od góry - powstały jednego dnia ),
większość miniatur namalowałem z pamięci / wyobraźni:


akryl, 18x24 cm

20x30 cm, akryle


Krajobraz, olej, 20x30 cm

Akt, akryle, 24x18 cm


akryl, olej, 18x24 cm ( nowa wersja wcześniejszej kompozycji ). 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz